14 Ağustos 2013 Çarşamba

SÜMEYYEDEN KAHVALTI SUNUMU

 
 
 
son zamanlarda bayram telaşı, çalışma hayatım derken böyle güzel kahvaltı masaları hazırlmaktan iyice uzaklaştım... bugün sümeyyenin kahvaltı masasıyla güzel sunum fikirleri olması için minicik bir paylaşım yapıp kaçıyorum..böyle kahvaltıların devamı çoook var, bu blog bitmek tükenmek bilmeyen kahvaltı masalarına  ev sahipliği yapacak,tarifler için sümeyyeden destek alabilirim;)
 
 
 
 
 
 




&







&
 
 




&




&







&







&







&






&





3 yorum:

assortiek dedi ki...

ben sümeyyenin kardeşi olmaya hazırım:)

4 kız kardeş 4 farklı marifet dedi ki...

bizde kardeş çok bi kardeş daha yeni bir eğlence demek biz hayır demeyiz:)

Unknown dedi ki...

SELAM.. SİTENİZİ YENİİ KEŞFETTİM. HERŞEY SÜPER.. KUŞLU FANUSU NERDEN ALDIĞNIZI ÖĞRENEBİLİR MİYİM ?